Drugi dan radionice sa školama posvećenoj unapređenju stručnog obrazovanja u Bosni i Hercegovini protekao je u znaku konstruktivne razmjene ideja, inspirativnih diskusija i konkretnih koraka ka jačanju veza između obrazovanja i tržišta rada. Događaj je okupio predstavnike iz 22 srednje tehničke i stručne škole, te 11 ministarstava obrazovanja – direktore, pedagoge i predstavnike ministarstava obrazovanja i pedagoških zavoda, sa zajedničkim ciljem – usklađivanje stručnog obrazovanja u BiH sa savremenim evropskim standardima.
Fokus današnjeg dana bio je na praktičnoj primjeni EQAVET principa, s posebnim naglaskom na samovrednovanje kao alat za promjenu, te sistematsko prikupljanje i analizu podataka za donošenje odluka zasnovanih na dokazima. U okviru programa održane su i sesije usmjerene na identifikaciji izazova i pronalaženje rješenja u školama, što je omogućilo razmjenu iskustava i zajedničko traženje najboljih praksi.
Nakon uvodne radionice za školsko osoblje, u naredne četiri godine planirano je kontinuirano jačanje kapaciteta školskih timova iz 22 škole, sa fokusom na primjenu EQAVET ciklusa, samoprocjenu i donošenje odluka zasnovanih na dokazima.
Izuzetno vrijedan doprinos ovom procesu dale su dvije organizacije koje već godinama predano rade na transformaciji obrazovanja u BiH – Centar za obrazovne inicijative Step by Step (COI Step by Step) i Centar za razvojne evaluacije i društvena istraživanja (CREDI). Njihova posvećenost, ekspertiza i inovativni pristupi prepoznati su kao ključni faktori uspjeha ovog važnog koraka.
Ova aktivnost realizovana je u sklopu projekta “Jačanje sistema tehničkog i stručnog obrazovanja i obuke u BiH“ implementiranog od strane GOPA Worldwide Consultants sa uredom u BiH, a finansiranog od strane Vlade Švicarske putem Švicarske razvojne agencije (SDC).
Zahvaljujemo svim učesnicima na izuzetnom angažmanu, idejama i energiji koje su unijeli u današnje aktivnosti. Njihova spremnost na dijalog i saradnju pokazuje da BiH ima kapacitete i partnere za izgradnju modernog, funkcionalnog i održivog sistema stručnog obrazovanja, u kojem mladi stiču znanja i vještine potrebne za uspješnu budućnost.








